Terima kasih untuk pihak TM Kedah Perlis terutamanya kepada Puan Pauziah Talib kerana menyelesaikan masalah kabel telefon di kawasan perumahan saya yang berlanjutan sebulan lamanya. Selepas mendapat aduan kelmarin 7 April, beliau terus bertindak mengarahkan bahagian teknikalnya dan siap keseluruhannya pada hari ini.
Namun saya kecewa dengan bahagian khidmat pelanggan TM melalui talian 100 yang langsung tidak efisyen. Berbagai aduan dikemukakan oleh jiran-jiran saya namun diabaikan. Ada pula yang berjanji konon tempoh 24 jam, dua minggu lagi, esok dan sebagainya. Saya sendiri pernah ditipu mereka dengan janji akan diselesaikan secepat mungkin.
Penipuan menghilangkan berkat. Mungkin itu yang ditanggung bersama TM dan pelanggannya. Malangnya, pelanggan terpaksa menanggung bala dan azab akibat dosa TM yang suka menipu.
Ulasan