Langkau ke kandungan utama

Catatan

Ulama Syiah cium tangan perempuan

Jom sebarkan gambar ulama syiah ni,

Depan nampak Anti kuffar, belakang cium tangan perempuan mereka,

Da tengok ahmedinijad peluk ibu presiden Venezuela ???

Itulah kepuraan2 puak syiah yg perlu kita tahu ...

Sebarkan yerr jangan biarkan syiah meratah daging umat Islam...

Akhir zaman ni Yahudi akan jadi kawan baik mereka spt yg hadis sahih jelaskan...

:: Dari Facebook Ustaz Zahazan Mohamed
Catatan terbaharu

DOSA-DOSA MURSI TERHADAP MESIR!!!

Apa dosa Dr Mohammad Morsi terhadap rakyat Mesir?

Dosa-dosa Dr. Muhammad Mursi selama memerintah negara Mesir.(baca keseluruhan)
Mengapa kalangan liberal sangat berusaha menjatuhkan Presiden Mesir DR Muhammad Mursi?Salah seorang pembaca menghantar tulisan menarik tentang Dosa-dosa Presiden Mesir DR Muhammad Mursi. Boleh jadi, pendapat yang dihantar melalui fanpage ini benar. Bahawa ‘dosa-dosa’ inilah yang membuat pemerintahan Mursi di goncang.
Berikut tulisan lengkapnya:
Dosa Mursi itu adalah kerana dia boleh membawa Mesir dalam setahun ke arah jelapang makanan. Yang dulu zaman mubarak gandum hanya boleh dihasilkan dalam negeri sebanyak 20% paling banyak, sekarang sudah melampaui 60%. Dulu perlu mengimport ke Amerika, sekarang Mursi mengimport dari negara yang dia inginkan, yang lebih menguntungkan rakyat. Keadaan ini dapat menjimatkan belanja negara sampai jutaan dollar pertahun sekaligus meningkatkan ekonomi petani.
Dosa Mursi adalah kerana membangunkan terusan Suez menjadi pasaran be…

Baru tau!

"Umno Pulau Pinang mengecam langkah kerajaan Pulau Pinang pimpinan DAP untuk melantik penyelaras di kawasan dimenangi BN dalam pilihan raya umum lalu." (Malaysiakini)


Nak tergelak ada, meluat pun ada. Aku percaya hangpa yang baca kenyataan di atas pun akan rasa yang sama. Siapa yang mula buat kerja macam ni kalau bukan UMNO dan BN yang memerintah di pusat. Apa yang dah dia buat di negeri-negeri yang diperintah PR. Cuba tanya kerajaan Kelantan. Begitu juga di kawasan-kawasan yang dimenangi wakil PR, bukankah ada seorang penyelaras parlimen dari BN. 
Tapi bila dah kena batang hidung sendiri baru tahu nak melompat.

Tiada tazkirah sewaktu terawih Di Pahang

Kerajaan Pahang melarang tazkirah sewaktu solat terawih.Memanglah takirah tu bukan satu yang wajib semasa solat terawih. Tapi ia adalah salah satu saluran penyampaian ilmu yang sangat berkesan memandangkan suasana terawih itu sentiasa mengundang ramai orang datang berjamaah.Maka itu satu kesempatan yang baik untuk perkongsian ilmu dan maklumat.Lagi pun aku percaya sama ada masjid atau surau yang mengadakan tazkirah tak pernah mewajibkan para jamaahnya untuk duduk dan menunggu tazkirah yang disampaikan. Cuma aku berharap kerajaan Kedah sekarang jangan pula buat peraturan gila macam ni. Di surau kami dan masjid serta surau berdekatan dah mula merancang program-program dengan matlamat menghidupkan malam-malam Ramadan dengan ibadah dan ilmu.Kalaulah peraturan-peraturan pelik dan gila ini dikuatkuasakan alamatnya Ramadan ini akan kosong kosong(lagu Najwa Latif). Kerana aku percaya 90% orang awam terutamanya macam aku ni hanya bersemangat untk beramal ketika di masjid atau di surau sahaja. …

Bandingkan......

Kiriman Dr. Zahazan Mohamed

Firman Allah swt dlm surah al mulk ayat 22-24, maksudnya :

“Maka apakah orang yang berjalan terbalik di atas mukanya itu lebih banyak mendapatkan petunjuk ataukah orang yang berjalan tetap di atas jalan yang lurus? Katakanlah: “Dia-lah Yang menciptakan kamu dan menjadikan bagi kamu pendengaran, penglihatan dan hati”. (Tetapi) amat sedikit kamu bersyukur. Katakanlah: “Dia-lah Yang menjadikan kamu berkembang biak di muka bumi, dan hanya kepada-Nya-lah kamu kelak dikumpulkan”.

Lihat bandingan seorang yg memilih utk mnyertai rombongan para Syuhada sedang kan yg seorang lagi mati dlm kehinaan bersama dgn raja Bassyar agent syiah & yahudi zionis..


Jerebu di luar vs jerebu di dalam

Hari-hari dok tengok indeks pencemaran udara kat luar sana. Tapi tak sedar pula yang kat dalam tu dah berpuluh tahun tercemar teruk!!!

Ulama Syiah Mati, Wajahnya Hangus, Seoalah-olah Terbakar

Ini gambar yang aku dapat dari FB aku. Cuba tengok elok elok kemudian baca kenyataan dibawah yang aku copy bulat-bulat dari pengirimnya.

Seorang Ulama Syiah Rafidhah Yang paling di Gemari oleh pengikutnya Pernah berkata Sebelum Ia Mati :”Seandainya Saya Mati dan masuk Surga, lalu saya jumpai Umar bin Khattab ada di dalam surga, maka saya meminta kepada Allah untuk mengeluarkan ku dari surga” .Lalu kemudian Tokoh Syiah ini mati, dalam keadaan yang aneh, Wajahnya Hangus, seoalah-olah terbakar, Padahal ia mati bukan karena kebakaran. dan lihatlah pada Gambar di bawah ini.

Semoga ini menjadi pelajaran bagi para penganut syiah yang lain untuk segera bertaubat..!!,
Silahkan di share sahabat,agar penganut syiah segera bertaubat.
Smoga bermanfaat n menjadi pelajaran bagi kita semua.—

Sumber: http://aslibumiayu.wordpress.com/2012/06/13/ulama-syiah-matiwajahnya-hangus-seoalah-olah-terbakar/